Satış ve Servis noktası çalışanlarının mesleki bilgi ve deneyimlerini güçlendirerek, mağaza içi müşteri deneyimini mükemmelleştirmek amacı işe hazırlanan eğitim programımız, Eğitim Gönüllüleri Platformu Tegep’in her yıl düzenlediği Eğitim-Gelişim Ödlleri’nde “Topluma Katkı Sağlayan Gelişim Projesi” kategorisinde EN İYİ UYGULAMA ödülünü aldı. İş ortakalrımızın mağazalarında çalışan kadınlara yönelik programda bugüne kadar 40 mezun verdik.
Müşteri İlişkileri Yönetimi Eğitimi
05 Ekim 2018 tarihinde gerçekleştireceğimiz Müşteri İlişkileri Yönetimi Eğitim kayıtlarımız başlamıştır. Eğitim içeriğine ulaşmak için tıklayınız. Eğitimler ile ilgili ek detay bilgi istemeniz halinde bizlere...