Giriş Yap



Giriş Yap

Müşterinin Kahramanları

Müşterinin Kahramanları

Satış ve Servis noktası çalışanlarının mesleki bilgi ve deneyimlerini güçlendirerek, mağaza içi müşteri deneyimini mükemmelleştirmek amacı işe hazırlanan eğitim programıdır. Bu sene ilkini düzenlediğimiz programımızın 17 kişilik tüm katılımcıları kadın çalışanlardan oluşmuştur.

haberler

Son Eklenen Haberler

Müşteri İlişkileri Yönetimi Eğitimi

Müşteri İlişkileri Yönetimi Eğitimi

05 Ekim 2018 tarihinde gerçekleştireceğimiz Müşteri İlişkileri Yönetimi Eğitim kayıtlarımız başlamıştır. Eğitim içeriğine ulaşmak için tıklayınız. Eğitimler ile ilgili ek detay bilgi istemeniz halinde bizlere...

Takım Çalışması ve Problem Çözme Teknikleri

Takım Çalışması ve Problem Çözme Teknikleri

Takım Çalışması ve Problem Çözme Teknikleri Eğitimimiz, Değerli eğitmenimiz Ahmet Koral'ın eğitmenliğinde 5-6 Şubat tarihinde gerçekleşmiştir.  Katılımcılarımız takım çalışması ve problem çözme tekniklerinin inceliklerini öğrenirken, aynı zamanda eğlenceli 2 gün...

Boost Satış Gelişim Eğitimleri

Boost Satış Gelişim Eğitimleri

Satış yöneticilerinin bilgi ve satış becerilerine destek olmak amacıyla 2017 yılında başlatmış olduğumuz Boost Satış Gelişim Eğitimlerinin 2018 yılı seansları başlamıştır.